Alla inlägg under juni 2011

Av jozellis - 27 juni 2011 23:41

Hejsan! Nu ska ni få se våra besvarade frågor. Kramar Joze.

Ps. Fråga nåt du också! ;)


 

Av jozellis - 27 juni 2011 22:21

Hej!

Just nu kollar jag på "Den ofrivillige golfaren" och äter jordgubbar! NICE!

Idag har jag badat i poolen och svalkat mig.

Det var kul, jag ska nog köpa en bodyboard tror jag... som Joze har!

Om jag har råd... det är svårt med pengar...


Hej då!

Hoppas ni har en rolig sommar!

Kram Elli


ps. vad samlar ni till att köpa?

  

Av jozellis - 27 juni 2011 21:36

Hejsan. Idag har jag varit med Elle hela dagen. Det har varit jättevarmt så imorgon kör jag på lättare kläder.


Idag när jag kom hem från att ha följt Elle hem så skulle vi till stranden och bada, men ville inte bada så lekte lite med syrran som badade samtidigt.


Efter badet åkte vi direkt till macken där jag köpte en vanlig mjukglass (Som var JÄTTESTOR!) med päronsås på. Var propmätt efter den.


Tror att mamma och pappa planerar på att åka till fler stränder. Jättekul ! ;)


Men nu till rubriken! Pengar.

    

Jag har länge funderat på vad jag ska spara till, och nu har jag bestämt mig. Jag ska spara pengar tills då vi åker till Ullared. Perfekt!


Vet ej hur Elle ska göra men hoppas på svar snart! Tjata på henne! Vi hade tänkt och åka och shoppa inför skolstarten, men jag gör det på Ullared istället!


Sparar ni till något?

Joze.

Av jozellis - 27 juni 2011 11:29

Hejsan! Idag har varit en riktigt lat förmiddag. Vaknade nyss och sitter nu och äter frukost halv 12. Ska va med Elle idag, hoppas det blir riktigt kul! Vad ska ni göra idag?


Har också lite saker jag måste städa, men det får bli en annan dag. Det är bara lite småsaker som ska rensas M.M



Kramar

Joze

Av jozellis - 26 juni 2011 18:55

Hejsan! Idag på morgonen åkte jag och mamma och handlade presenter till min syster som fyller år snart. Det var jättekul!


Jag köpte också lite till mej själv, faktiskt. 1 läppstift och godis.


Är också glad för att Elli kommit igång med sitt bloggande!

Lycka till, Elli, och fortsätt som du gör nu!


Önska Elli lycka till!

Kramar, Joze.

Av jozellis - 26 juni 2011 18:31

Hej!

Idag har jag och Joze badat i hennes pool!

Men gissa vad!?

När jag skulle hem så följde Joze mig.. och uppe i ett träd (som vi cyklade förbi) satt ett gäng killar och BUSVISSLADE åt oss!!!

Det verkar kanske kul men vi var skitskraja!

För sen skulle Joze åka tillbaka hem och hon ville ju såklart inte cykla förbi dem igen! Så hon bad mig följa henne tillbaka så att hon slapp cykla förbi... jag ville inte! Så stod vi en bit ifrån där de var och disskuterade hur vi skulle göra i ca 10 MIN!

Det slutade med att de cyklade där ifrån så Joze kunde cykla förbi och jag cykla hem!

Vi ville ju såklart cykla förbi och inte bry oss, VI ÄR INTE RÄDDA FÖR DOM! men... jo lite rädd är man kanske... Vi är nog inga tigrar precis!


Kram Tigern Elli!

Av jozellis - 26 juni 2011 14:18

Hejsan! Vilket otillitligt väder det är idag, tycker jag iallafall. Ena stunden regnar det andra stunden skiner solen ;) Hoppas solen stannar.


Idag är jag iallafall med Elli. Hon är hemma och äter nu sen ska vi bada i poolen. Woho! Gillar det! =)


 

Vet ej hur många grader det är men Elli och jag ska iallafall träna på bodyboardsen. Hoppas det går bra!


Har ni pool?

Joze

Av jozellis - 25 juni 2011 22:15

Hejsan! Har lite eget mys just nu, lyssnar på musik, äter godis+chips och har datan framme. Jättemysigt!


Men hade gärna velat ha mys med familjen. Fast snart blir det väl mys varje dag! När föräldrarna har semester alltså!


 


Gick upp från poolen får 40 minuter sen, hoppade direkt in i duschen då. Pratade lite med mamma och pappa och nu sitter jag här.


Vad ska ni göra på er semester? Jag ska slappa, campa, bada M.M


Tack Vanne som kommenterade "Hjälp!" och kom ihåg att fortsätta rösta för er som ej gjort det!


Kramar, Joze.

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer som skriver denna blogg.

Den ena är en brunett, med havsblå ögon som kallas Elli.

Den andra har guldbrunaktigt hår, mörblå ögon och kallas Joze.

Trevlig läsning!

Kategorier

Länkar

Våra kategorier

Allmänt:

Handlar om vad som händer i jozellis vardag.

 

Collage:

Visar vardagliga collage.

Fotspår

Hejsan ni som läser detta! Vi skulle vara grymt tacksamma om ni gav oss ett fotspår, ett tecken.

 

Rösta i omröstningar, kommentera, skriv i gästboken eller ställ en fråga!

 

Kom gärna med förslag på förbättringar för att det ska bli så roligt som möjligt för er att läsa.

//jozellis

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad för typ av bilder ska vi och jag lägga ut?
 Bilder som passar till inläggen.
 Bilder på er.
 Collage som passar till inläggen
 Inga.
 Collage

Gästbok

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Översättning

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards