Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Hejdå bloggen!

Av jozellis - 14 juli 2011 14:00

Nu ska Joze ta farväl av er. Tyvärr! Nu har jag fixat till en annan blogg och det r där ni kommer få läsna om den galna collage tjejen!


Hoppas ni som följer kommer fortsätta följa mej där, kommentera, svara i omröstningar! Allt som ni gjort vill jag tacka er för!


Snart kommer säkert Elli också skriva sitt sista inlägg, men det beror på när hon blir färdig med sin blogg.


Och till bloggplatsen: Ta bort eran regel med för långa url:ar. Annars har ni varit ett toppenbra bloggställe som inte är för komplicerat!


Nu ska jag ut och cykla och sedan baka lite. Funderar på en nagelmakeover.


Nu ska ni få min nya, underbara bloggadress. www.jyske-jag.blogspot.com

Hoppas vi ses där!


//Joze

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jozellis - 14 juli 2011 16:24

Elli www.bloggenomlillamig.blogspot.com   Joze www.jyske-jag.blogspot.com ...

Av jozellis - 14 juli 2011 14:29

Hejdå! Nu ska jag också lämmna er! Jag har liksom Joze också en ny blogg som ni gärna får läsa! Jag hoppas att ni fortsätter följa oss! Tack för allt ert stöd som vi fårr till denna blogg! Det glömmer vi aldrig, och för att ni inte heller s...

Av jozellis - 14 juli 2011 09:37

Hejsan. Joze här. Förbered er noga! För jozellis splittras i den stora bloggvärlden. Vem vet vilka tankar vi får? Ska bli kul att se hur Elli's blogg ser ut.   Själv vet jag inte hur det blir med mig. Om jag kommer göra en egen blogg eller inte...

Av jozellis - 14 juli 2011 09:37

Hejsan. Joze här. Förbered er noga! För jozellis splittras i den stora bloggvärlden. Vem vet vilka tankar vi får? Ska bli kul att se hur Elli's blogg ser ut.   Själv vet jag inte hur det blir med mig. Om jag kommer göra en egen blogg eller inte...

Av jozellis - 13 juli 2011 19:32

Hej alla läsare! Jag tänkte börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit på länge, jag har tyvärr inte haft tid, och inte haft något att skriva om heller... Hoppas ni förstår mig, just det, nu till det viktiga! Jo, vi har lite viktig inf...

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer som skriver denna blogg.

Den ena är en brunett, med havsblå ögon som kallas Elli.

Den andra har guldbrunaktigt hår, mörblå ögon och kallas Joze.

Trevlig läsning!

Kategorier

Länkar

Våra kategorier

Allmänt:

Handlar om vad som händer i jozellis vardag.

 

Collage:

Visar vardagliga collage.

Fotspår

Hejsan ni som läser detta! Vi skulle vara grymt tacksamma om ni gav oss ett fotspår, ett tecken.

 

Rösta i omröstningar, kommentera, skriv i gästboken eller ställ en fråga!

 

Kom gärna med förslag på förbättringar för att det ska bli så roligt som möjligt för er att läsa.

//jozellis

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad för typ av bilder ska vi och jag lägga ut?
 Bilder som passar till inläggen.
 Bilder på er.
 Collage som passar till inläggen
 Inga.
 Collage

Gästbok

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Översättning

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards