Alla inlägg den 30 juni 2011

Av jozellis - 30 juni 2011 23:11

Just det, nu har VI faktiskt börjat men det också, moviestarplanet (MSP)

är ett superkul spel som jag och Joze nyss blivit medlem på.

Mer orkar jag inte skriva, lite trött just nu...

Är du medlem på MSP? Om JA, vad heter du där?


Kramar Elli, eller Xizh på MSP

Av jozellis - 30 juni 2011 20:12

 

Av jozellis - 30 juni 2011 10:34

Hej, igår var jag ute med båten med familjen...

Jag hade besämmt mig för att bada, men jag vågade inte...

TÄNK OM FISKARNA BITS!

Så när jag kom hem igen så badade jag i poolen:)

mm... mycket varmare än i havet!


Jag har inte mycket mer att berätta om... idag tänkte jag ringa Joze och fråga om vi kan va... hoppas, hoppas!


Senare på kvällen kollade jag få den bästa och sammtidigt sämsta film jag någonsin sätt! Poseidon hette det....  supersorglig!

Handlar om en stor båt som välter och ligger upp och ner... och några försöker ta sig ut... flera dör och en av dem har sin lilla son med sig... USCH!

Superbra film men kolla inte på den om du är svag för sorgligheter!

Har ni någon båt? 


Saltvattenkramar från Elli


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer som skriver denna blogg.

Den ena är en brunett, med havsblå ögon som kallas Elli.

Den andra har guldbrunaktigt hår, mörblå ögon och kallas Joze.

Trevlig läsning!

Kategorier

Länkar

Våra kategorier

Allmänt:

Handlar om vad som händer i jozellis vardag.

 

Collage:

Visar vardagliga collage.

Fotspår

Hejsan ni som läser detta! Vi skulle vara grymt tacksamma om ni gav oss ett fotspår, ett tecken.

 

Rösta i omröstningar, kommentera, skriv i gästboken eller ställ en fråga!

 

Kom gärna med förslag på förbättringar för att det ska bli så roligt som möjligt för er att läsa.

//jozellis

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad för typ av bilder ska vi och jag lägga ut?
 Bilder som passar till inläggen.
 Bilder på er.
 Collage som passar till inläggen
 Inga.
 Collage

Gästbok

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Översättning

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards